torsdag den 13. januar 2011

Fransk landstil & Hygge i mit køkken...

Nu kan jeg rigtig godt li´at hygge i mit køkken , mens der bliver lavet mad .
Mit køkken er et sted hvor man hænger lidt ud , drikker kaffe og ser tv ,
det fungere lidt som en ekstra stue.
Jeg er ikke til stilrene køkkener uden hygge og hvor alt er minimeret ned
til ingenting.
Nej , her skal leves , hygges og laves mad.

FOTO: Pernille Kaarlund.

FOTO: Pernille Kaarlund.










 Foto : Bjørn Stiler - K&Co. www.k-co.dk

I butikken har vi derfor også altid ting som kan bruges bl.a. i køkkenet , gammelt Fransk
fajance , træskåle og dekorative sylteglas.
Gamle ting har nu en helt anden sjæl , selv i et helt nyt modernet køkken kan der
skabes en "hygge" blot ved at tilføre nogle gamle ting.

FOTO: Art&Décoration.

FOTO: Art&Décoration.

FOTO: Art&Décoration.

Her er et lille udsnit at køkken tilbehør fra K&Co.  www.k-co.dk




Gammelt skab fra Syd-Frankrig , midt 1700 tals.












Foto : K&Co. www.k-co.dk

________________________________________________________________________

Fransk Antik & Industriel Vintage.
Vesterbrogade 177 
1800 Frederiksberg C. KBH.
Hjemmeside : www.k-co.dk  

Ingen kommentarer: