søndag den 6. november 2011

Home...

Alle Foto : Bjørn Stiler - K&Co.



Jeg elsker mit hjem og jeg elsker at indrette det.
Man bliver hele tiden inspireret på alle de rejser vi tager til Frankrig,  i forbindelse med indkøb til
vores butik  K&Co. Fransk Antik & Industriel Vintage .


Med årene finder man ligesom sin egen stil og bygger så videre ud fra den ,
Jeg gider ikke ny produceret ting uden sjæl , jeg vil meget heller købe lidt mindre
og så finde nogle hyggelige ting med masser af sjæl og patina.

Det samme gælder de ting vi har i butikken.
De skal have en hvis kvalitet før de bliver købt med hjem , heller få gode ting og
så noget vi selv er rigtig glad for og kan stå inde for.



Paryk hoveder fra 1800 tallet.


 Et par gamle klovne , som engang var legetøj til børnene , men nu er endt som
ren dekoration hos mig , sammen med fine gamle marionetdukket fra sidst i 1800 tallet.



Marionetdukke på mini Tolix Stol.



Det er de små ting der er med til at give hjemmet personlighed , charme og hygge.




1800 tals dukke kroppe i læder.









Gammel dukke seng er nu blevet hunde seng til "Gizmo"


I K&Co. har vi masser af ting der er med til at skabe stemning og personlighed
i hjemmet , kig ind på  K&Co.´s hjemmeside  : www.k-co.dk

Kim&Bjørn - K&Co. Fransk Antik & Industriel Vintage.
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C - København.



Ingen kommentarer: