fredag den 9. marts 2012

Indret din bolig for dig selv og ikke for andre...


Der er så mange trends og stilarter i dag , så man skulle ændre sin bolig stil hele tiden
hvis man skal være opdatét og "hip"i boligindretningen.
Personlig synes jeg man får den mest personlig indretning hvis man mikser de trends og stilarter man bedst selv kan li´og på den måde finder sin helt egen stil.
Det ville også være lidt kedeligt hvis vi alle skulle bo på samme måde.
Hjemmet skal  indrettes for dig selv og ikke for andre.

Foto : Charly Erwin

                                    Foto via "Pinterest"                                                                            Foto : Clive Thomsett

Jeg har det selv sådan , at finder jeg en ting som jeg rigtig godt kan li´, så køber jeg den , selvføgelig inden for de midler jeg har til rådighed.
Det er tit blandningen af både dyre og billige fund der gør det interessant og sjovt.
Det er ikke altid jeg lige ved hvor den nye ting skal stå elle hvad den skal bruges til , men er det " love at first sight " så køber jeg det og skal nok få det mikset det sammen med det jeg har derhjemme.
På den måde ændre min egen boligstil sig hele tiden en smule på tværs af "trends og mode"
og bliver til "min" bolig.

                                         Foto via "Pinterest"                                                              Foto : Bjørn Stiler- K&Co.

Et sofabord fra K&Co. fandt sin rette plads i Norge , super fin kontrast
til den Franske landstil , så alt ikke bliver "hvidt i hvidt" , Jeg synes det har fået en rigtig
fin plads her...

Foto via Nordvikjelen.blogspot.com

Ja, der er masser af muligheder og dørerne står hele tiden åbne for "nye" trends og ideér til
boligindretningen , så hovedbudskabet er : Mix trends og ta udgangspunkt i dig selv -
det er dig som bestemmer !!! -    Bjørn Stiler , K&Co.

Foto : Christophe Rouffio
___________________________________________________________________________

Fransk Antik & Industriel Vintage.
"Personlig boligindretning"
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C.
Hjemmeside : www.k-co.dk

Ingen kommentarer: